8 Ağustos 2011 Pazartesi

sakin....

arkadaşımın bahçesindeyim...burayı nasıl anlatabilirim bilmiyorum...cep telefonum kaybolmasaydı yada fotoğraf makinem olsa idi elbette ki paylaşırdım bu doğa harikasını....sade,yalın,sessiz....gündüz sadece kuşların, bu saatte ise garip böceklerin sesi...köpeklerim yanımda ve hatta arkadaşımın sokaktan kurtardığı cins köpeklerde var burada...havuz gibi birşey var ama tam ne olduğunu anlayamadım:))evet içinde su var ama o suya atlayabilmek için sandalye tepesine filan çıkmak gerekiyor...yaptım vallahi...sandalye tepesine çıkıp atladım suya:))))ahhhhh çok keyifli idi...tek başımayım burada...daha doğrusu köpekler ile ki onlar olmasa idi cesaret edemezdim bu ıssız yere tek başıma gelmeye...etrafta bir yığın biber,domates...birde hamak:)))nasıl keyifliyim anlatamam...cennet gibi...çok paran olsa neyapardın diye sorsalar ilk vereceğim cevap "burayı satın alırdım"....öyle harika bir yer burası...yarına kadar buradayım....

Hiç yorum yok: