1 Şubat 2008 Cuma

Özgür kız...


İtiraf ediyorum ; bu kedi milletinin bu denli başına buyruk,bu denli özgürlüğüne düşkün olduğunu bilmezdim.Tamam hayvanları çok hem de çok severim.Onlar benim en iyi arkadaşlarım ama bazıları ile de aramda mesafe vardır.Uzaktan sevişir,fazla laubali olmayız birbirimizle...ta ki şu yukarıda gördüğünüz hatun evimizin kapısına bırakılana kadar.

Eylül ayı idi ve sabahın körü yavru kedi çığlıkları ile uyandık.Muhtemelen haylaz çocuklar anacığından ayırıp biraz eğlendi ve sonrasında da bırakıp kaçtılar...iyiki de bırakmışlar.Gözleri daha yeni açılmıştı ve saatlerce uyuyup uyandıktan sonra öyle bir "karnım aaaççççç" dercesine bağırırdı ki,annem ve ben panik bir halde buzdolabına koşar ve biran önce susması için ilk bulduğumuzu atardık önüne.Onun yüzünden kaç kere annemle kafa kafaya tosladığımızı,panik halde buzdolabına doğru koşarken düştüğümü bilirim.Bir zaman sonra evin içinde kendisi mini minnacık ama göbişi kocaman bir yaratık dolaşmaya başladı ve o zaman anladık ki göbişinin şişliği ve bir türlü doymayan karnı, için de barındırdığı "parazit" kardeşlerden kaynaklanıyor.Ufak bir tedavi sonrası göbişi normal standartlara ulaştı ama acıktığında ki bağırıltıları hiç bitmedi.

Resimde ki hali bebeklik tüylerini yeni döktüğü ve yavaş yavaş gerçek güzelliğinin çıkmaya başladığı zamanlara ait.Şimdiler de 5 aylık oldu hatun ve fena halde güzelleşti ve üstelik çok ta akıllı.O hiç doymayan karnı acıktığı zaman yine çığlık çığlığa bağırıyor ve mamasının yerini gösteriyor bize.Mama kabında her daim mama bulunduramıyoruz çünkü evin köpekgillerden olan diğer 4 ayaklı fertleri hoooppp bitiriyor mamasını.Benim ile olan ilişkisi ise tam bir komedi.Beni ne zaman görse hızlı bir U dönüşü ile kaçıyor çünkü biliyor ki onu yakaladığım zaman fena halde mıncıklayacak ve öpücüklere boğacağım.Ama geceleri mırıl mırıl yaparak sokuluveriyor koynuma...tabii biliyor uykulu olduğumu ve uykumdan fedakarlık yapamayacağımı... o yüzden rahat ama bence bu konuda kendisine çok güveniyor,bir gece ansızın yakalayabilir ve doya doya mıncıklayabilirim kendisini.Ben bu hatunu çooookkkk seviyorum ve son bir şey eklemek istiyorum ki;

KEDİ MİLLETİ NANKÖR DEĞİL ÖZGÜRDÜRLER...

3 yorum:

Boncukçu dedi ki...

Önce kedi gelseydi emin ol ki, köpekleri barındırmazdı:)

Gölgecik dedi ki...

Siz de hoşgeldiniz sevgili Boncukçu:)şimdi evden telefon geldi...bu şebek bizim evin en yaşlısı,sokaktan gelme Boncuk beyin suratına pati atmış...olayı anlatan kişinin (yani annem) görüşüne göre tüm olay Boncuk'un(köpekgillerden)onun yastığında uyumak istemesi ile başlamış:))

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Sayfanızı nasıl bulbuğumu anlatsammı acep,çok karışıkta,seyirdefterimi okuyordum,ordan bir başkasının sayfası,ordan başkası ve en son burası:)
Okurken,özellikle de annenizle koşturmalarınız,çok güldüm,keyif aldım.Ama en çok final cümlenize bayıldım.Kediler nankör değil,özgürdür...
Sevgiler bıraktım gidiyorum:)