1 Eylül 2009 Salı

Bugün...

Kurduğum bütün hayaller "On Numara"dan bir kuruş çıkmadığını öğrenince yıkıldı yine:))Hayır eğer çıkmış olsaydı Erdek'te bulunan küçücük hastaneye şırınga bağışında bulunacaktım.O kılçık hemşireden Şirin hatunu yüzünden bir yığın laf yedim...ah ahhh bi çıkaydı şu para...


Şimdi bugün lohusa anne yani benim biricik kedim Şirin hatun saat tam 10:00'da sokaklarda sürtmek amacı ile dışarıya çıktı.Bebekleri de olsa bunu hergün düzenli olarak yapıyor ve sonra tekrar gelip bebekleri ile vakit geçiriyor.Ben de o dışarıda iken köpeklerimi alıp çay bahçesine gittim ama eve geldiğinde kolayca içeriye girebilsin diye camı açık bırakarak çıktım.İstanbul'da olsa bu mümkün olmazdı tabii ama burası Erdek, o yüzden cam-kapı açık çıkabilirsiniz burada.Neyse yaklaşık 2 saat sonra eve döndüğümde Şirin hatun henüz gelmemişti ama geleceğinden emin olduğum için kitabıma daldım.Ancak saat 13:00 a doğru halen gelmediğinde yavaş yavaş panik olmaya başladım ki bu arada bebeklerde acıkmaya ve seslerini çıkarmaya başlamışlardı.Şirin'i aramak üzere sokağa attım kendimi ve bir annenin çocuğunu çağırması gibi bende sokaklarda "Şirin,Şirin" diye seslenmeye başladım.Yaklaşık bir saatlik arayıştan ve insanların soruı işaretli bakışlarından sonra kafamda her türlü kötü,olumsuz senaryolar ve endişelerle eve geri döndüm.Şirin yaklaşık 5 saattir yoktu ve bebeklerde iyiden iyiye acıktıklarından dolayı artık sesleri çığlığa dönüşmüştü.Onların seslerini duydukça kafamda çok daha kötü senaryolar oluşturuyor ve iyice panik oluyordum.Hani köpek olsa bakabilirim ama kedi yavrusu...öyle çok acemiyim ki bu konuda.Aklıma önce biberon almak geldi ama ah işsizlik ve beraberinde parasızlık...üstelik annemde yok...bende bildiğim tüm çocuklu komşuların kapısını çaldım;

-Afedersiniz rahatsız ediyorum ama acilen bir biberona ihtiyacım var.Sizin çocuğunuza ait kullanmadığınız biberon var mı acaba?
-Ne için gerekli idi komşu?(hayır bizim milletimiz böyledir önce öğrenir sonra yardım eder eğer ederse)
-Şey benim kedim doğurdu da 4 tane yavrusu var ama bu sabah bir çıktı birdaha gelmedi bebeklerde çok acıktı o yüzden arıyorum biberonu.
-Yok kardeşim yok bende önemli birşey zannetmiştim allaalla....cıkcıkcık


Tabii bazılarına göre önemli değildir bir başka canlının aç-susuz olması!!!

Hayır aksilik ya annem de evde yok ve elim kolum bağlı kaldım ortada.Sonra aklıma şırınga ile süt vermek geldi ki bebişlerin çığlıkları okadar çok yükseldi ki bir an önce bulup doyurabilmem gerekiyordu.Özellikle şu üstte resmi görülen güzel var ya hiç öyle göründüğü gibi melek filan değil:))bir yavru kedide böyle bir çığlık olabilir mi?


Neyse şırınga alacak parada olmadığı için aklıma hastane geldi ve koştum oraya.Gördüğüm ilk hemşireden rica ettim kullanılmış bile olsa acilen bir şırıngaya ihtiyacımın olduğunu söyledim.Görmez olaydım o hemşireyi...Aynı soru tekrar soruldu elbette;


-Ne için istiyorsun?
-Garip gelecek belki size ama minik kedi yavruları var ve onları acilen doyurabilmem gerekiyor
-Eczaneler de 1 liraya satılıyor alsana oradan...bedavaya mı konmaya çalışıyorsun sen?
-ya yok yanlış anlamayın üzerimde hiç para yok annem de dışarıda...ben yeni istemiyorum kullanıp çöpe attıklarınızdan istiyorum...
-Tamam tamam sana bir tane yeni veriyorum ama bak tekrarı olmaz ona göre...ilk ve son...hadi al git neyi doyuracaksan doyur...


Allah seni bildiği gibi yapsın süslü hemşire emi:)))Başıma ne geldi ise bu Şirin hatunu yüzünden geldi...Gurur murur hepsi yerlerde idi...Hayır bebekler olmasa cevabımı verip döner arkamı çeker giderdim ama kulaklarımda "miyavvvvvvvvvv" diye çığlıklar varken cevap mevap veremedim ki...


Bu arada saat akşam 17:00 de olmuştu yani...koştura koştura eve giderken dua da ediyordum bir yandan...Şirin gelmiş olsun diye...Yok gelmemişti ve hemen sütü hazırlayıp şıranga ile emzirmeye çalıştım.İstemediler yada ben beceremedim ve en sonunda onlarla birlikte bende ağlamaya başlamışken saatlerdir görmek istediğim canım kedimi gördüm...Bebekler anneleri geldi diye delirdiler,ben hem kedim geldi hem de bebeklerin karınları doyacak diye çıldırdım...


Şu an hepimiz çok mutluyuz sadece benim gururum kırık:))Ah ahhh bi çıkaydı şu para...

1 yorum:

Boncukçu dedi ki...

yerim onları ben, anneleriyle uyumaları harika :)