16 Ocak 2008 Çarşamba

Çağrı...


Bu blog sayfası 27 Aralık 2007 tarihinde...yani benim doğumgünüm de oluştu ve buraya yazmaktan,paylaşmaktan çok keyif aldığımı söylemek istiyorum.Belli bir konusu yok sayfamın...biraz benden,biraz ondan,biraz bundan...o an, benim için ne önemli ise onu yazıyorum işte...Bugün de; canım arkadaşım ve 2.annem dediğim Gülüm'ün, üyesi olduğumuz siteye yollamış olduğu bir mail, daha doğrusu bir çağrı önemli benim için.

27 Aralık'tan bu yana geçen 21 günlük süre de toplam 299 kişi ziyaret etmiş sayfamı.Bu çağrı,bir bu kadar daha kişi tarafından okunacak olsa ve bir yarısı "evet,ben de varım" dese,kimbilir kaç can kurtulacak ve mutlu olacak..."Yaşam Hakkına Saygı" diyerek,aynen aktarıyorum sayfama ;

Herkese gore birsey var, lutfen okuyun&iletin

Oncelikle her zamanki gibi ekteki citirlari iletmenizi rica edecegim sizden. Sonra da asagidaki metni dikkatlice okumanizi ve cevrenize iletmenizi.

Yillardir barinaklar der dururuz. Ama bir cogunun durumu malum. Agzina kadar kedi kopek dolu.. Gonulluler yetisemiyor belediyelerin destegi ortada. Kimimiz gonullu surekli gidiyor, kimi maddi olarak destek veriyor, kimi uzaktan birseyler yapmaya calisiyor kimi de (onlara da hak veriyorum) ruh sagligim cok zarar goruyor bu yuzden gidemiyorum diyor.

Herkesin ortak fikri "keske daha fazlasini yapabilsem" Bir yerlerden baslamak lazim degil mi?

Iste sizin veya cevrenizdekilerin bu konuda mutlaka yapabilecegi bir kac fikir. Bunu da yapamiyorsak topluca koprulere dagilalim, elele tutusup hep birlikte atlayalim derim :))) Saka bir yana biz bekledikce onlar altalta ustuste acbilac sefalet icinde yasam savasi vermeye devam edecek. Kendi baslarina yuva bulamazlar, bunu asla unutmayin, onlar bizden yardim bekliyor.. Ve hep baska bir gunu, baska bir kisiyi beklemeyelim nolur. Bugun harekete gecelim... (hali hazirda sitede yuva arayan bir suru barinak hayvani var ve ilani verilemeyen daha bir cogu, görmek icin burayi tiklayin ya da bunlara da bakabilirsiniz)

Iy¹ fotograf cekerim diyen zaman zaman gidip (hepsini olmasa da yuva bulabilecek kapasitedekilerin) fotograflar¹n¹ ceksin, mumkunse kafes ardinda degilde kucakta, yerde, bahcede vs. Bilgilerini kisaca & kabaca not als¹n. (yasi, asi durumu, kisir mi degil mi, iletisim bilgisi yeterli)

Sonra Minik Pati'de en guzel fotosu ile ilan versin, yetmediyse ilani verdikten sonra bana desin ki " Minik Pati'deki ilan numaram sudur diger fotolar da ektedir, bana afis yapar misin?" Ben de daha fazlasi icin elimden geleni yapayim. Islerimin yogunlugu nedeniyle afis calismalarimi bir sure sadece barinaklar icin kullanacagim, bilginize. (Cok ozel ve acil durumlar haric)

Yuzlerce, binlerce kisi var bu listede. Biri gider 15 kopegin fotografini ceker, digeri atiyorum der ki; "sitedeki xxxx no.lu ilandaki kopegi sahiplendirme isi benimdir. Barinaga gidemesem de, maddi destek veremesem de, ekran basindan ona yardimci olabilirim. Tum sartlarimi onun yuva bulmas¹ icin ekran basinda zorlayabilirim. " (Bu da zaten elinizde hazir olan bir mesaji gonderme sürenize bagli. max 3-5 saniye mi) Kisaca bu ufakligin yuva bulmasina ben araci olacagim demenizi istiyorum, sanki o sizinmis gibi... Bu is gonullu annelik filan gibi degil, gonullu sahiplendirme diyebiliriz belki :)

Yineliyorum barinaga gitmek isterseniz gidin tabii ama gidemiyorsaniz da bir kopisin ya da kedisin yuva bulmasi icin ekran basinda siz calisin. Barinaktaki gonulluler zaten binlerce hayvanla bizzat ugrasiyorlar. Yemekleri, temizlikleri, hastaliklari vs. Yuklerini bir parca alalim ve hic olmazsa isin teknolojik&iletisim yonunu biz ustlenelim. Ne dersiniz?

Tesekkur ederim vakit ayirdiginiz icin

Sevgilerimle,

Hacer Kaya - Editor
http://www.minikpati.%20com/







Hiç yorum yok: