13 Ocak 2008 Pazar

İç ses...


Bir blog sayfası okudum hayatım değişti...sonra yeni aldığım kitap'ın 19.sayfasını okudum...


"Hepimiz kurbanların kurbanlarıyız.Onlar kendilerinin bilmediği şeyi bize nasıl öğretebilirlerdi ki?Anneniz kendini sevmeyi bilmiyorsa,babanız kendini sevmeyi bilmiyorsa,onların size kendinizi sevmeyi öğretmesi de imkansız olacaktır.Onlar da çocukluklarında kendilerine öğretilen şeylere dayanarak,yapabileceklerinin en iyisini yapmaya çalışıyorlardı.Eğer anne ve babanızı tanımak istiyorsanız,onları kendi çocukluklarıyla ilgili konuşturmaya çalışın.Eğer anlayışla dinleyebiliyorsanız,onların korkularının ve katı kurallarının nereden geldiğini anlama olanağı bulacaksınız.Büyüdüğünüz de işaret parmağınızı onlara yönelterek "benim böyle olmamın nedeni sizsiniz" demeden önce düşünün..."

sinrilerim bozuldu...çektim yorganı başıma,uyuyacağım...ama ne mümkün...başladı yine şu "iç ses" dedikleri;

-ne oldu?tırnaklarını bile kemirmeye başladın...gerçeklerle yüzüyüze gelmek zor öyle değil mi?

-saçmala...yazmış işte kadının teki bir kitap konuşuyor.Öyle uzaktan konuşmak kolaydır...gelsin bi de bana sorsun...

-sorsun tabii ya...ne anlatacaksın ona?hah evet bende aynen böyle yapmıştım diyebilecek misin ona?Bunu kabul edebilecek misin?

-sende abartma istersen...tamam...yaptım...işaret parmağımı göstererek suçladım annemi ama oda bana yaptı...hem sana ne oluyor "iç ses"?kimseyi dinlemek istemiyorum...çünkü ben HAKLIYIM....sen karışma.

-Yaşamının en iyi ve en kötü yanlarından yüzde yüz sorumlusun.İçinde bulunduğun olayları yaratıyor,sonra da bunlardan duyduğun sıkıntı,üzüntü ve düşkırıklığı için bir başkasını suçluyorsun çünkü bu yapabileceğin en kolay yol ama böyle yapmakla gücünü de başkasına kaptırmış oluyorsun...şu haline bak...bir otel odasında tıkılıp kaldın...sen şimdi kafanı mı dinlediğini sanıyorsun?

-öyle tabii...şimdi eve gideceğim ve bir yığın problemle karşılaşacağım...böylesi daha iyi.

-Hayatına şöyle bir dönüp bak.Ne kadar sık aynı deneyimi yaşadığına dikkat et.Hayatının bu anına kadar yaşadığın tüm deneyimler,geçmişe dayanan düşünce ve inançlarının ürünü ve sen kırgınlık,yargılama,suçluluk, korku duygularını atamadığın sürece aynı şeyleri yaşamaya devam edeceksin.GEÇMİŞİ BIRAK ve KENDİN DE DAHİL HERKESİ AFFET.


saat 23:00.evimdeyim:)

3 yorum:

Nilambara dedi ki...

HARİKASIN....
bu sorgulama süreci iyi bir başlangıç ve ne mutlu ki başarılı sonuçlanan bir sınava dönüşmüş...
tebrikler Gölgecik :))

Gölgecik dedi ki...

ama itiraf ediyorum kabullenme aşaması çok zordu:))neyse ki ilk adımı başarıyla atlattık...bakalım önümüzde ki hafta ilkini öğreneceğim Reiki neler kazandıracak:))

Sevgiler

Nilambara dedi ki...

ooo bu çok daha güzel bir adım ve eminim çok daha büyük adımlara sebep olacak...
Sevgili arkadaşlarım Brajabanita ve Zeynep, reiki masterları, onların blogunu tavsiye ederim, eminim işine yarayacak bilgiler bulacaksın;
http://www.dengede-reiki.blogspot.com/
sevgiler,