10 Eylül 2008 Çarşamba

Bir bilen var mııııı?

Oysa çok heveslenmiştim.Onu kaldırdığım yerden özene bözene tekrar çıkartmış ve içini-dışını tekrar tekrar silmiştim.Hatta şöyle bir yaratıcı imgeleme yapmış; sıcak ekmeğin üzerine tereyağ-bal sürerken hayal etmiştim kendimi ve yine hatta yetmemiş bu imgelemeyi gerçek yapabilmek adına cebimdeki bitmeye yüz tutmuş para ile markete gidip tereyağ-bal almış...sonra ağaçlardan yere düşen ceviz tanelerini görüp bu sıcak ekmek-terayağ-bal hayalimin arasına birde ceviz yerleştirmiş ve üşenmeyip düşen cevizleri toplayıp kırmış idim.

Herşey hazırdı yani...gerçi kullanma kılavuzu kayıp idi ama olsun aklımda kalmıştı biraz...hem internette de tarifler vardı ve oda çözülmüştü işte.Geceden malzemelerimi bir güzel hazırlayıp,ekmeğimin sıcacık olabilmesi için sahur vaktine programını hazırlayıp yeni yaratıcı imgeler kurarak yatağıma uzandım.

Sevgili davulcumuzun sesi ile bir heves fırladım yataktan.Çok mutluydum...sıcacık ekmek-tereyağ-bal arasına ceviz hayalim gerçekleşmek üzereydi.

Ama oda ne...makinenin içine koyduğum malzemeler aynı şekilde duruyor...makine dönmemiş bile...NEDEN???Çünkü kullanma kılavuzu kayıp idi ve ben saat ayarlamasını doğru yapamamışım.Kılavuz neden kayıp idi?Hemen söylüyorum...çünkü benim çok sevgili ve bir okadar da değerli olan annemin önemli bulduğu herşeyi saklama huyu vardı ve bu dandik kullanma kılavuzunu da saklamıştı ve elbetteki diğer sakladıklarında olduğu gibi sakladığı yeri unutmuştu...mesela hiç unutmam ve içimde büyüyen yara gibidir...bir keresinde altınlarını saklamış ve tabii ki sakladığı yeri yine unutmuştu...günlerce aradıktan sonra bulamayınca da kararını vermişti..."eve hırsız girdi ve altınlarını çaldı"...yetmeyip ortalığı ayağa kaldırmış üstüne üstelik bir de polis çağırmıştı ve üstelik polisin "şüphelediğiniz biri var mı"sorusuna karşılık yan gözle bana bakmış ve hayatımın şokunu yaşatmıştı.Altınlar elbette bulundu...eski,kullanmadığı çantasının içinde.Sakladığı nüfus cüzdanım yüzünden başıma gelenleri ise hiç anlatmayayım...

Elbet birinizde vardır şu meşhur "ekmek yapma makinesi".Hani bana zaman ayarının nasıl yapıldığını anlatırsanız çok memnun olacağım arkadaşlar.Şimdiden teşekkürler:)))

Hiç yorum yok: