12 Eylül 2008 Cuma

Tatildeyim...devam


Hani şu aralar tatildeyim ya...3 ay boyunca elime alamadığım kitaplarımı yada yapamadığım Reiki çalışmalarımı tekrar hatırladım.Bu yüzden , vaktimin bir kısmını da bu üçlü ile geçiriyorum.

"Reiki Pratik Kullanma Kılavuzu"...sevgili hocam Serap Hanım'ın yazdığı bu kitap Reiki çalışmalarımda bana çok yardımcı oluyor.
Diğeri ise... Çekim Yasası ile ilgili sorularıma cevap bulabildiğim ve okuması son derece keyifli bir kitap.Açıkçası onu elimden düşürmüyorum.Aklıma ne zaman bir soru gelse hemen cevabını bulabiliyor ve hatta bazen tekrar tekrar okuyorum.

Nil Gün tarafından hazırlanan Cd ise ;şuan benim ciddi favorim.Sabah-akşam dinliyorum. Çakra meditasyonu,bedenimizdeki enerji tıkanıklıklarının açılmasını amaçlıyor ve cd'nin ilk bölümü çakra merkezlerini açmaya yönelik imgelemeler ve olumlamalardan oluşuyor.İkinci bölüm ise bilinçaltına yönelik ; çakra merkezlerini uyarıcı,müziğin içerisine gizlenmiş subliminal mesajlardan oluşuyor. Bilinçli zihnimiz müziğin içine gizlenen olumlu mesajları yakalayamıyor ancak bilinçaltımız tüm bu mesajları algılıyor ve bilinçaltı programımızı bilinçli isteğimizle uyumlu hale getirebiliyoruz.
Cd'nin ikinci yüzünü dinlerken aynı zamanda Reiki standart el pozisyonlarını çalışıyorum.Önceleri,özellikle ilk uyumlamayı aldıktan sonra... belki birazda yeni birşeyler öğrenmiş olmanın ve hemen sonuca ulaşabilme çabasına girmemin telaşı ile bir müddet sonra Reiki çalışmalarını yapmak düşüncesi bile beni gerginleştirmeye başlamıştı.Çünkü,dikkatimi an'a vermekten ziyade daha çok bundan sonrasında hangi hareketi yapmam gerektiği yada 3 dakikanın dolup dolmadığı ile ilgileniyordum.Cd'nin ikinci yüzünü dinlediğim ilk gün kendimi tamamen yaptığım işe odakladığımda ise vaktin nasıl geçtiğini anlamadım bile ve o gün çalışmalarımı bitirip bloglar arası dolaşırken sevgili meleğimin yeni yazısı ile karşılaştım.
"Yaşadığımız an’ın farkında olup, yaptığımız eyleme konsantre olmalı ve yaptığımız / yaşadığımız her ne ise tadını çıkarmalı, keyfine varmalıyız"diyordu ve yine çok doğru söylüyordu...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili Gölgecik, yine çok zarifsin.. bizler birbirimize melek olmuyor muyuz aslında... :)

sevgimle..

Gölgecik dedi ki...

Telepati gibi birşey galiba...ne zaman kafama birşey takılsa,aynı gün yeni yazın ile karşılaşıyor ve sorumun cevabını buluyorum karşımda.Hem tuhaf hem de çok keyif verici.Sanki karşımdaki ekranda değilde hemen yanımda gibisin:))